Fuel Shark je uređaj koji se uključuje umesto upaljača za cigarete u automobilu. Testovi su pokazali da korišćenjem ovog uređaja možete uticati na to da ubrizgavanje i paljenje goriva u vašem automobilu radi efikasnije, a samim tim i da ostvarite značajne uštede u potrošnji goriva.
Fuel Shark funkcioniše kao stabilizator napona na električnom sistemu vašeg automobila. Naime, tokom vremena razni električni uređaji u autu (a vremenom ih je sve više) počinju da se troše i habaju. Kao posledica, javlja se varijacija napona na sistemu što kao kao rezultat ima nepravilan rad elektronske kontrolne jedinice (ECU – electronic control unit). Ova jedinica je odgovorna za jako bitne stvari u radu motora kao što je ubrizgavanje goriva i kod benzinskih motora pravovremeno paljenje svećica.
Ne znam da li ste prepoznali sarkazam u na početku teksta ali sve jedno zelim da upozorim sve vlasnike automobila da uređaju poput ovog apsolutno nemaju nikakvu funkciju u automobilu. Proizvodjač tvrdi da stabilizacijom napona u vozilu dobijamo bolje upaljenje smeše goriva o ono što je jos neverovatno da ćemo iz iste smeše dobiti više energije i manju potrošnju. Stabilizacija napona se nikad ne vrši pomoću ueđaja tako što ga namontiramo na kraju kola, tako da on oponaša potrošača. Da bi stabilizovan napon dolazio do potrošača svi potrošači moraju da budu vezani za taj stabilizator i preko njega se napajaju strujom. Dakle ovaj uređaj nema nikakvu funciju u stabilizaciji napona.Uređaj jednostavno obezbeđuje konstantan napon na svim uređajima i time stabilizuje rad kontrolne jedinice kao i celog motora. Svi procesi se pravovremeno dešavaju što dovodi do boljeg paljenja, sagorevanja, i uopšte više energije iz iste količine goriva. Motor izvlači više snage, samim tim manje troši pri istoj brzini, čak i smanjuje emitovanje štetnih gasova.
Što se tiče stabilizacije napona vozilo već poseduje sve uređaje koji će to obezbediti.
Napon u vozilu nema ama bas nikakve veze sa potrošnjom goriva.
Na tržištu su se pojavili uređaji koji izgledaju kompleksno sa još kompleksnijim nazivima ali oni su samo napravllejni za naivne ili samo ne informisane kupce da bi zaradili na njima. U suštni sve što je previše dobro da bi bilo istinito je zapravo neka prevara.