Dimenzije
Dužina: 5,000 mm (max)Širina: 1,800 mm (max)
Visina: 1,250 mm (max)
Širina gazeceg sloja: 1,300 mm (min)
Klirens: 75 mm (max)
Masa (sa vozacom): 888 kg (min) // Masa baterija 320 kg
Snaga
Maksimalna snaga (ograničena): 200 kW (268 ks), 230 N·mU toku trke (power-saving): 150 kW (201 ks)
Push-to-Pass: Dodatnih 30 kW (40 ks)
Maksimalna snaga će biti omogućena tokom treninga i kvalifikacija. Tokom trka, čuvanje energije će se koristiti sa 'Push-to-Pass' sistemom omogućavajući maksimalnu snagu ograničeno vreme. Količina energije koja može biti isporučena pogonskoj jedinici u ovom slučaju ekektričnom motoru (Motor Generator Unit) ili (MGU) preko sistema dopunjavanja energije (Rechargeable Energy Storage System) ili (RESS) je ograničen na 30 kWh. Ovo će kontrolisati FIA.
Performanse
Ubrzanje: 0–100 km/h in 3 s - procenjenoMaksimalna brzina: 225 km/h (FIA ogranicenje)
Konačni podaci o perfomansama će biti objavljeni.
Rechargeable Energy Storage System (RESS)
- Sistem dopunjavanja energije (RESS) omogućava kretanje vozila preko električnog motora. To je omogućeno pomoću sledecih smernica:
- FIA Standard
- Maksimalna masa baterija ne sme biti veća od 200 Kg
-Sve baterije moraju biti sertifikovane po UN standardima za transport kao minimalni zahtevi.
Šasija
Šasija - Ugljenična vlakna/aluminium struktura saća
Prednje i zandnji spojler - Ugljenična vlakna
Školjka - uglenična vlakna - Kevlar struktura saća
Menjač
Hewland sekvencioni menjač
Stalan odnos brzina kao bi smanjili troškove
Kočnice
Standardno odvojena dva hidraulična sistema koja se kontroliše sa jednom predalom
Materijal od koga su napravljene kočnice je po izboru
Čeljusti; poprečni presek mora biti kružnog oblika
Čeljusti moraju da budu napravljeni od aluminijuma
Naplatci i gume
Bespoke 18" sa šarama Michelin gume za vlažne i suve uslove/
Dimeznije naplataka
O.Z. Racing Megnezijum napalatci. Max širina - prednje 260 mm / zadnje 305 mm.
Max prečnik - prednje 650 mm / zadnje 690 mm.
Oslanjanje
Dupla čelična viljuska,dupli amortizeri i stabilizatori (napred) i opružni amortizer (pozadi)
Moguće je podešavanje visine vozila
Dva načina (napred) / Četiri načina (pozadi) podešavajući Koni amortizeri
Podešavajući anti-roll bar (napred/pozadi)
Sistem upravljanja
Zupčasta letva (servo pojačanje dozvoljeno)
Volan sa displejom, ručicama za menjanje brzina
Нема коментара:
Постави коментар