уторак, 26. април 2016.

Paladins - moguća zamena za Overwatch


Ovo je moj prvi test igre na blogu tako da ću ukratko objasniti sam proces testiranja. Dakle, igre ću ocenjivati u tri kategorije a to su gejmplej (gameplay), grafika, fizika. Na kraju svakog opisa ću davati ocene koje će na kraju rezultirati konačnom ocenom. Ocene će biti od 1 - 10.

Kada se pojavio trejler za igru overwatch bila mi je veoma zanimljiva i želeo sam da je testiram. Blizardova predhodna igra je bila moba Heroes of the storm i za tu igru sam poprilično utrošio vremena na sajtove koji dele beta ključeve ali se taj trud na kraju isplatio. Posle nekih mesec, dva sam dobio ključ i krenuo da je igram. Poučen ovim iskustvom hteo sam da isto uradim i sa overwatch - om ali bez nekih uspeha, kasnije sam i saznao da će igra kada izađe koštati kao i neki AAA naslovi sto me je razočaralo.

Ali ne tako dugo posle sam saznao da Hi-Rez studio koji je napravio igru Smite pravi igru koja će biti slicna,  sa overwatch - om i hteo sam da je probam. Prijavio sam se na njihovom sajtu i posle neka dva tri meseca sam dobio ključ. Igra ne zauzima mnogo na hard disku, svega 1.85 Gb što je razumljivo za igru koja je još u beti. Ono sto je meni bilo čudo je da možete skinuti njihov instaler i ažurirati igru ali je ne možete igrati dok ne dobijete ključ. 



Gameplay


Za sada je moguće igrati samo dva moda. Jedan je capture and payload (6 vs 6) koji  se zasniva na zauzimanju baza na mapi i nakon toga vašem timu se sponuje seage engine odnosno neka vrsta zaprege koju morate da ispratite do suparničke tvrđave. Zauzimanjem baza i tvrđava dobijate po poen dok ne postignete šest poena. U predhodnim verzijama igre ovaj game mod se zasnivao na dobijanju seage engin-a istom metodom kao sad stim sto ste sa istim morali da rušite određene kapije supoarničkog tima, kada srušite krajnju kapiju odnosno bazu vi ste pobedili. Posto je igra u beti verovatno će se menjati koncepcije modova u igri kao i dodavanje i brisanje istih iz igre.

Drugi mod bi bio klasičan  Deathmatch gde važi ona "ko preživi pričaće". Kada jedan tim uništi drugi dobija poen i tako do šest pobeda. 

Za sada imate izbor 14 heroja. Svaki heroj ima svoje jedinstvene abilitije koje možete da unapređujete pomocu karti. Svaki heroj ima dva špila karata. Jedan špil je više napadački dok je drugi odbrambeni. Naravno, igra vam i dopušta da karte kupujete za in game valutu koju skupljate igranjem. Karte su podeljene u nekoliko grupa, Common, rare, epic, legendary karte. Gde common najmanje daju dok legendary daju najveće unapređenje. Takođe im se i cena razlkuje. Ono što je zanimljivo da skinove za oružija koju heroji imaju možete da kupujete za zlatnike koje osvajete posle svake partije. Moram da napomene da dizajn tih skinova nije preterano inovativan već samo promena boje. Kupovina skinova heroja nije moguće za zlatnike već kad kupite dragulje za prave pare onda za njih možete da kupite te skinove. Takođe i ovi skinovi su samo promena boje odevanja heroja, ništa spektakularno,

Grafika


O grafici i neću previše rapravljati s obzirom da je igra još u beta fazi razvoja. Developeri su ovi igru verovatno namenili široj publici tako da grafika ne može biti previse dobra. Svakako pogledajte video i prosudite sami. Takođe treba uzeti u obzir da je igra u beti i da će u narednim mesecima razvoja doci do raznih poboljšanja.

Ono što sam ja primetio kao neki nedostatak je dizajn skinova kao i kada se nađete u žbunju dobijate neki  osecaj da ste u mehuru a ne u nekom rastinju.



Minimum Requirements:

Operating System: Windows XP / Vista / 7 / 8
CPU: Intel Dual Core / AMD X2 5600+
Video Card: Nvidia GeForce 7600 GT / ATI Radeon 2600 XT
RAM: 2 GB
Hard Disk Space: 10 GB

Recommended Requirements:

Operating System: Windows XP / Vista / 7 / 8
CPU: Intel Core i5 / AMD FX Series
Video Card: Nvidia GeForce GTX 400 series
RAM: 4 GB
Hard Disk Space: 10 GB



Svakako preporučujem svakom da se prijave za beta testiranje jer igra svakako zaslužuje pažnju. Ja imam nekih šest beta ključeva koje planiram da podelim za ovu igru.



Нема коментара: